}

Terbaru

Ibu Kochesky Buang Tebiat

Busted | Benteng yang kucar-kacir

 Cerita Konchesky semua orang dah tau. Sampai sekarang orang tak suka die, bukan secara personally, tapi cara dia main untuk Liverpool. Ada yang lagi teruk sampai melabelkan, "Konchesky Bek Kiri Paling Teruk Dalam Sejarah Liverpool". Layak ke dia diberi gelaran sedemikian?


Roy Hodgson membawa masuk Konchesky awal musim lalu dengan 4j dari Fulham. Pada masa yang sama, Emiliano Insua di'loan' keluar ke Galatasaray. 
Konchesky merupakan pilihan utama bek kiri Liverpool sekarang ni.




Tambah Panas
Berbalik ke topik asal, mak Paul Koncesky pulak menambah minyak gas cap Diesel ke atas bara api Kopites.
Carol Konchesky, membidas penyokong Liverpool dalam akaun Facebooknya.


Baca la sendiri, scousers (walaupun kiter tak duduk kat Liverpool)




Status Facebook yang dipost semasa Liverpool tewas 2-0 ditangan Stoke City tu, menunjukkan marahnye dia terhadap sikap penyokong kat anaknya. manjalara, eh Paul Konchesky.


Aduhai Konchesky
Kesian juga kat Konchesky ni, kalau dulu Lucas jadi scapegoat aka kambing hitam dalam Liverpool, sekarang Konchesky dan... ehem Poulsen!


Konhesky kalau nak menambat balik hati para Kopites, kenalah main betul-betul, lagi-lagi usianya yang sudah senja dalam karier bola sepak, tak banyak yang dapat diubah.


Apa pun, pertahanan musim ni memang goyah, dan Konchesky sebahagian daripada benteng tu.


Ingat lagi x? | "Can you spot the priest on top of the sugar?"




.

0 Komen:

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------