}

Terbaru

Bahana Salji

Kat Malaysia musim hujan (pantai timur la), kat Australia musim panas, kat England musim salji la pulak. Selain daripada diguna untuk buat snowman, salji juga banyak menyusahkan orang. 



Salji yang melanda di sebahagian besar England, nyata semakin buruk. Sehingga game antara Blackpool dan Liverpool, mungkin terpaksa ditunda. Sebelum ni, match menentang Fulham juga ditunda kerana keadaan salji yang membahayakan penonton yang bakal berkunjung.
Salji | Sape nak makan ABC El-Nino, diperbuat daripada salji asli



Perlawanan antara Blackpool akan berlangsung menurut jadual, 10:55 pm ,hari Ahad (waktu Malaysia) masih dalam keadaan ragu-ragu.


Blackpool tak mempunyai sistem pemanasan bawah tanah, walaupun salji dikosongkan daripada padang, kemungkinan besar padang akan kembali membeku dalam masa 90 minit permainan sekaligus membahayakan pemain, pengadil dan bola.


Pengerusi Blackpool, Karl Oyston berkata semuanya bergantung kepada badan EPL, samaada untuk membenarkan perlawanan selepas ujian dan pemeriksaan terhadap padang mereka dilakukan nanti.
Deadly | Torres nowadayas is more deadly, but not on the pitch


Liverpool sebelum ni dimalukan Blackpool di gelanggang sendiri, tewas 2-1.


Teruk | Torres menikmati salji dan.... kekalahan





.

2 Komen:

g@Ry DaNi@L said... Reply to comment

7 match ditunda beb.. geram pulak aku..

Seizer said... Reply to comment

yang match liverpool ni pun.. dorang cek pukul 8.. jadi x tau lagi buleh main ke tak

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------