}

Terbaru

Sape Cakap Liverpool Takde Duit?

Awal musim Liverpool dah mendapatkan khidmat beberapa pemain untuk first team macam Meireles, Konchesky, Poulsen, Jovanovic, Joe Cole dan Brad Jones. Jumlah pelaburan awal musim ni dalam kira-kira 15j.


Tapi dalam banyak-banyak pembelian ni, yang kompem nampak hasil adalah Meireles. Brad Jones memang dibeli untuk menjadi backup Reina, Konchesky pulak mencipta sejarah, Poulsen pulak termasuk produk gagal manakala Joe Cole dan Jovanovic pulak macam taknak main.
Bincang | Dari kiri Purslow, Henry, tak kenal, dan Werner


Hasil Pertemuan Kenny dengan NESV
Pertemuan dah diadakan antara pemilik-pemilik Liverpool dengan King Kenny semasa dorang bertandang ke England untuk menyaksikan match kita dengan musuh jiran, Everton. Lawatan kerja dorang membincangkan termasuklah pasal transfer-transfer pemain dalam mase terdekat


Duit Ader, Tapi....
Pemilik menjanjikan akan ade kewangan untuk Liveepool berbelanja untuk Januari ini. Tom Werner menjelaskan mereka bersedia melabur untuk pemain baru, tapi kenalah beli seseorang yang ade mase depan.


Jelas, ternyata dorang nak aim player muda, dan bersedia berbelanja besar. Werner nak Liverpool bentuk skuad yang muda. Sasaran dorang adalah pemain-pemain muda untuk mase depan, jadi lambat lagilah kalau Liverpool nak naik ke atas balik


Betul ke Janji Dorang?
Inikah | Memang terbaik kalo dapat
Memang bagus untuk dorang sasarkan player muda, sebab dah lame Liverpool tak ambik pemain daripada akademi, produk terakhir yang berjaya termasuklah Steven Gerrard dan Carragher.


Walaupun Kenny gembira dengan pemilik yang dikatakan membenarkan Kenny membawa masuk pemain baru, tapi kalau Kenny masih nak beli pemain, die kena lagi pantas buat deal, sebab setakat ni macam takder ape-ape lagi.


Comolli Dedah Pemain Pujaan Liverpool 
Gosip sahaja | Comolli nafi ade sebarang talk ngan Ajax
Fungsi die kat Liverpool sebagai Director of Football Strategy, walaupun tak diketahui ape kerja sebenar die. Comolli keluar untuk bagitau Kenny berminat dengan Suarez dan Ashley Young sebab kurangnya kelajuan dalam serangan-serangan Liverpool.


Tapi tu semua bergantung samaada Suarez dan Young akan dijual musim ni. Dan Comolli merasakan dua mamat ni macam takkan dijual, sekurang-kurangnya untuk Januari ni.
Maklumat yang menafikan Liverpool takder duit, tapi kiter mahu aksi, bukan cakap-cakap!
.

3 Komen:

Mat Sabu said... Reply to comment

harap2 dapat la suarez ngn young 2 heee

RABUN said... Reply to comment

tak nak beli penganti siketel, tapi mmg tiga posisi perlu diisi, striker, sayap kiri dan bek kiri, tunggu agger dan caragher sembuh boleh amik tempat siketel hampeh tu

Seizer said... Reply to comment

@Firdaus Alim
young memang x dapat la kot.. sebab aston villa nak kuatkan serangan dorang.. bukti.. dorang beli bent!


@RABUN
betul tu.. tapi kalo ade akaun simpanan lebey.. baik cari org baru.. mane tau injured balik carragher.. dah tue kot

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------