}

Terbaru

Preview : Blackburn VS Liverpool


Pertandingan : Liga Perdana Barclays (BPL)
Tempat : Ewood Park, Blackburn
Pukul :  3:55aM 
Tarikh :  6 Januari 2011
Saluran:  817

Skuad Liverpool (kemungkinan) :
Reina
DEF : Johnson, Skrtel, Kyrgiakos, Konchesky
MID : Kuyt, Lucas, Maxi
Gerrard
FWD : Torres, Ngog

Subs (dari): B Jones, Agger, J Cole, Kelly, Babel, Jovanovic, Aurelio, Poulsen

Tiada (injured) : Meireles, Spearing, Carragher

5 Perlawanan Terakhir (2W,1D, 2L) :
Bolton (2-1) W
Wolves (0-1) L
FC Utrecht (0-0) D
@Newcastle (3-1) L
Aston Villa (3-0) W


Skuad Blackburn (kemungkinan) :
GK: Bunn
DEF: Salgado, Samba, Givet, Nelsen
MID: E Diouf, Dunn, Olsson, Pedersen,
FWD: Benjani, MB Diouf

Subs (dari): Fieldieng, Hanley, Goulon, Doran, Morris, Koumba, Hoilett

Tiada (Injured) : Robinson, Roberts, P Jones, Andrews
Tiada (Digantung) : Kalinic
Tiada : Emerton

5 Perlawanan Terakhir (1W, 1D, 3L) :

@Sunderland (3-0) L
@WBA (1-3) W
Stoke (0-2) L
West Ham (1-1) D
@Bolton (2-1) L


ANALISA: 


    Kemenangan menentang Bolton hari tu rasenya takkan menjadi titik tolak untuk Liverpool naik kembali. 
    Ujian sebenar untuk Roy adalah permainan di gelanggang lawan. Dengan hilangnya Meireles, nampaknya Gerrard dan Lucas akan kembali ke tengah bersama-sama.
    Bahagian pertahanan pulak, kemungkinan besar akan kembali seperti barisan biasa dengan Johnson, Kyrgiakos, Skrtel, dan Konchesky. Barisan yang tewas dengan Wolves ari tu.
    Percaya atau tak, Konchesky akan diturunkan sebab Roy sayang kat dia, jadi perlawanan ni mungkin satu perlawanan susah
    Rekod Liverpool dengan Blackburn pun baik, tapi macam biase la... satu per satu rekod Roy pecahkan
    Keputusan seri boleh dikatakan bernasib baik. Saya dah jadi pesimistik sejak Roy ambik alih, walaupun keputusan seri tu sememangya terlalu optimistik.



BERITA MENJELANG MATCH: 

Meireles Tiada

Kecederaan buku lali akan menyekat Meireles daripada bermain di perlawanan ni


Peluang Terakhir Roy?

Dah berapa kali aku dengar berita ni? Doakan ni berita yang betul-betul.


.

1 Komen:

Tengku Sidek said... Reply to comment

dan...kita kalah 1-3.Tidak mengejutkan coz kita memang teruk bila bermain away game...Please RH, leave us and find another club to manage.Liverpool is too big job for you..John W Henry, please bring somebody else before terlambat.

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------