}

Terbaru

Kenapa Kenny Plan Jumpa Pemilik?

Persoalan bermain di minda bila King Kenny merancang untuk bertemu John Henry yang bakal ke Liverpool selama kira-kira 10 hari untuk menyaksikan perlawanan derby terganas menentang seteru setempat Everton.

Rancangan Shopping Januari
Gosip | Ni ke sasaran Kenny?
Pertemuan dengan pemilik Liverpool, John W. Henry untuk berbincang pasal pelaburan untuk pemain baru. Mane taknye, makin hari makin sorot pemain kat kelab ni.
Tapi Dalglish setakat ni menafikan ader buat ape-ape permintaan duit kat pemilik.
Kenyataannya memang betul Henry akan berbincang dengan manager interim kita tuh.


Kenny Hanya Mengharap
Kenny Dalglish kater dier buleh mintak Heny melabur untuk pemain Januari ni, walaupun Januari satu maser yang sukar untuk buat pembelian. Kenny pulak hanya menyatakan dia hanya mampu meminta, tapi jawapannye tetap bergantung kat pemilik.


Kepentingan
Rata-rata pemain yang dikatakan menjadi prioriti termasuklah posisi left-back, pemain sayap, dan antara terhangat sekarang Luis Suarez. Tapi bergantung la banyak maner bajet yang Liverpool ader. Musyki pulak, buleh ke Liverpool tarik pemain ke kelab yang takder peluang ke Liga Juara musim depan?



Respon Kenny kat Transfer Rumours
Raja ni hanya senyap dengan menjawap, die tak perlu respon mane-maner gosip. Dia jugak menjelaskan setakat ni takder perancangan nak beli mane-mane orang. Walaupun die akan bertemu owner, die sendiri tak pasti aper yang akan dibincangkan.



.

2 Komen:

Wan Gerrard said... Reply to comment

hmm luis suarez terbaik gak..tp liga juara xde musim depan, harap 1 atau 2 pemain star dpt tolong..ok gak hehe ^_^

Seizer said... Reply to comment

@Wan Gerrard
tu la pasal.. saper nak mai kelab ngan Liga Europa? walapun Liga Europa pun belum kompem masuk

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------