}

Terbaru

Roy : Ampunkan Saya

"Kata Roy, "Saya tau pengurus sepatutnya seibuk dengan kelab masing-masing, dan kalaulah saya terbuat dia (Rafa) marah, dengan mengatakan benda yang saya tak terniat pun, jadi saya sedia dan suka hati untuk memohon maaf"...."

"Saya tak berniat pun,huhu"
Cewah | Ampunmu ku terima
Lagi pantun | Terbakar kampung nampak asap, terbakar hati siapa tahu
Berkenaan perbalahan mulut antara Roy dan Benitez. Roy mengakui kesilapannya dan bersedia untuk meminta maaf.
Kata Roy, "Saya tau pengurus sepatutnya seibuk dengan kelab masing-masing, dan kalaulah saya terbuat dia (Rafa) marah, dengan mengatakan benda yang saya tak terniat pun, jadi saya sedia dan suka hati untuk memohon maaf".
Roy juga bersetuju bahawa mereka sepatutnya menumpukan kerja mereka di kelab masing-masing.

0 Komen:

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------