}

Terbaru

Jovanovic akan stay, Rafa mahu Agger


Jovanovic mahu kekal di Liverpool
°kurang masa bermain di bawah Roy
°antara pemain berumur yang bergaji tinggi
°Posisi di bahagian sayap kiri dan striker

     Jovanovic, dia ni dulu asyik di starting eleven, tapi betul, sekarang ni macam dah tak dapat tempat, walaupun Joe Cole injured. Roy lebih rela memasukkan pemain muda. Jovanovic dikatakan diminati Anderlechtt, sebuah kelab Belgium, tapi hebatnya dia ni nak stay dan akan lawan untuk rebut tempatnya kembali. Bagus, ni la semangat yang kita nak, tak kisah saper2 pun, termasuk dia, Poulsen, dan pemain lain

Rafa buru Agger 
°Inter Milan mempunyai krisis pertahanan
°Walter Samuel terpaksa berehat panjang

     Tak tahu masih logik atau tidak kerana Agger pun akan berehat panjang, tapi jika betul, ni berita baik sebenarnya. Agger ni seorang yang hebat, tapi dia seorang injury-prone, malah lagi kuat daripada Torres dan mungkin Van Persie! Dah tiba masa kita beli pemain yang cukup bersedia untuk Liverpool, sedia bermain untuk tiap-tiap permainan. Pemain seperti Wilson patut diberi peluang, juallah si Agger ,lagi-lagi sebelum harganya jatuh. Pemain yang hebat, cuma tak bernasib baik..

Chelsea, Liverpool intai  Armin Bacinovic
°pemain Palermo, 21 tahun
°Posisi midfielder

     Pemain tengah Palermon ini dinilai 12juta pound, tapi cukup hebatkah untuk Liverpool? Baik Liverpool cari pemain lain, kerana kita tak nak tambah bilangan pemain yang tak cukup bersedia untuk EPL. Lagi-lagi di tengah musim, tiada masa untuk penyesuaian diri..

Trial untuk Tony Watt
°pemain Airdrie Uniter, 16 tahun
°Posisi striker

     Pemain ini menaraik perhatian dalam U-17 friendly dan jika menyerlah dalam tempoh trialnya, mungkin akan kekal di Liverpool. Tapi ramai pemain muda di Liverpool, persoalannya, dapat dorang naik ke first team?

0 Komen:

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------