}

Terbaru

Lagi Berita Liverpool



"Berita Liverpool seantero dunia, ringkasan"





Ade ape dengan Liverpool?

Jom tengok cerita diorang, pemberita kita melaporkan dari Liverpool




Kapten Fantastik | Gomo Reds gomo

" Jom teruskan!", desak Stevie G
Cukuplah prestasi teruk liverpool musim ini. Stevie G mahu momentum dari kemenangan ngan Blackburn. Katanya lagi, tak mustahil untuk Liverpool naik ke atas jika permainan Liverpool mantap seperti hari itu. Liverpool juga kena ambil peluang, sebab 3 dari 4 game seterusnya adalah Bolton, Wigan ngan Stoke. Dan satu lagi ialah Chelsea
Aku: Jangan over konfiden sudah
Susah | Bila aku nak men 1st team ni?

Kyrgiakos; senjata Reds
Gerrad gembira dengan Kyrgiakos, yang mantap ari tu. Kepala ponny tailnya berbahaya, lagi-lagi dalam set pieces. Namun Kyrgiakos mempunyai saingan dari CB lani, Skrtel, Agger, Carra, ngan Wilson.
Aku : Teringat aku kat Sami Hyypia

Bukan salah Torres
Pepe Reina menyalahkan pasukan, kerana servis yang kurang kepada Torres. Kalau servis cukup diberi kat Torres, Reina percaya die boleh skor banyak. Dia juga gembira setakat ini dengan pemilik baru, NESV.
Aku: Memang pun, camne nak skor kalau tak dapat bola. (Xabi Alonso... hmm)

Nak stadium baru ke xnak?
Pemilik Liverpool, NESV diberi 6 bulan oleh Majlis Perbandaran Liverpool (Liverpool City Council) untuk buat keputusan. Sama ada untukbangunkan Anfield, atau bina Stadium baru. Perkongsian stadium dengan Everton juga tak mustahil. Ini juga berikutan kesulitan penduduk berdekatan Anfield yang terpaksa mengosongkan kawasan perumahan mereka, untuk pembinaan
Aku : Buatlah keputusan terbaik untuk kewangan Liverpool.
Masam | Kusut 

Babel ke skuad reserve menentang Huddersfield Town 
Skuad kemungkinan, Jones, Aurelio, Wilson, Kelly,Darby, Irwin, Ince, Spearing, Babel, Eccleston, Pacheco. Huddersfield ni pasukan League 1 , Divisyen ketiga lepas EPL, Championship.
Aku: Tak tunjuk kat tv, nak gak tengok skuad muda ni

Reina ke Old Trafford?
Ferguson nak bid 12j pound untuk Reina. Sebab Van Der Sar dah kerepot.
Aku: Mengarut ah! Tumbuh rambut pun reina tak gi OT
Aww! | Ill be back!

Pellegrini dakwa Liverpool mari rumah dia
Bekas pengurus Real Madrid, dakwa Liverpool tepon dia dan ajak ke Liverpool. Dia juga kata ade tawaran ke kelab lain, namun EPL adalah destinasi terbaik. Dia mungkin kembali ke bolasepak hujung Disember ini.
Aku: Wow! Menarik!

Lagi transfer rumours
Smart | Bijak dan errm sedikit tamak?
Paling hangat minggu ini ialah mungkin Afellay ke Liverpool. Pemain lain yang dikaitkan dengan Liverpool minggu ini, Coentrao, Ashley Young, Pienaar, Valter Birsa, Llorente, Forlan, Adam Szalai, Phil Jones, Wright-Phillips, Pavlyuchenko, Mata
Aku: Tak paham btol aku, asal roy banyak giler kena link ngan player? Tapi winger tetap keutamaan





Reporter | Terbakar kampung, nampak asap, terbakar hati, siapa tahu

2 Komen:

Kamizan said... Reply to comment

Charles N'Zogbia, may not be the biggest names to have been linked with Liverpool in the recent days, however, going by a lot of events there is a reason to believe that the Frenchman may well have qualified the grade in Liverpool's eyes.

Seizer said... Reply to comment

Thx for paying your visit.. n,zogbia surely is great addition to the squad. we need someone who can torture the defenders nad not afraid to rush through the line of defence... and he got that.. somwthing which liverpool lacking in this season

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------