}

Terbaru

Roy Mau Masa, Krisis di Melwood (Gambar Terdedah)

      Aik? Ari tu nak 10 game? Ini hari mau lebih pula? Mundar-mandir dan tak sedap duduk peminat lepas kekalahan di Stadium Britannia lepas, kekalahan di mana macam satu skuad dah angkat bendera putih sebelum main lagi. Permainan paling teruk Liverpool, mungkin musim ini, dan mungkin juga sejak 10 tahun lepas. Roy yang sekali lagi rajin, rajin untuk bertemu media dan bersuai kenal, daripada duduk memikirkan masalah rumah dan tangga The Reds.


(Abaikan gambar dan caption untuk nikmat pembacaan terbaik)

Mesra | Roy "Saper2 g amek bola!"



Roy dengan penuh patriotism mintak simpati & masa
°perlu kerja keras
°banyak lagi game
°tak mengaku salah
Buat bodoh | Johnson menyelar "Nyampah aku, ari tu dia kutuk aku taw",  Gerrard hanya tersenyum

          "Saya tak nampak kenapa (kekalahan ) itu bagi keraguan dan prejudis akan apa yang kami dapat capai. Kekalahan ini tak melemahkan kitorang..." (Roy)         

Naik angin | "Woi, sape tak g amek bola, aku bagi XxX malam ni!"
Roy bertegas kekalahan itu lumrah dalam liga, sekali-sekala menang, kalau kalah tu biasa. Hodgson in juga taknak menyalahkan diri dia atas kesilapan, susah btol nak mengakukan?


Cuak | Sammy Lee, " Dorang tak dengar bos"
          "Kita ada banyak match, kan saya udah bilang, kat Liverpool, bila menang sumer happy, tapi bila kalah, sumer tak kena. Saya ni jenis orang yang boleh diadili lepas 38, ke 52 game, lepas tu baru saya pikir..." (Roy)          

Fikir | Macammana nak handle anak buah ni
Roy masih tak paham, kitorang tak risau kalah, seri atau menang, tapi kat bawah Roy berapa banyak kali kita cakap, "Ah, nasib baik menang", atau "Nasib baik tak kalah" atau "Aww, memang nampak nak kalah ni". 
Corak permainan teruk, player nampak macam tak pernah main bola, masalahnya bukan pada player sahaja, tapi si pengurus jugak.

          "Saya takderlah gila sangat lepas menang dengan Chelsea, saya sentiasa realistik untuk game seterusnya. Kite kene kerja keras, tapi susah sebab ramai pemain kena "Call of Duty". Saya tak rasa lepas kalah ni, kitorang jadi makin mundur..." (Roy)   

Lagi alasan dia, player main Call of Duty lah, tak cukup masa, skuad kecik, long ball, long throw. Takder pulak alasan, "Ah, saya ni tak okey"? Tak pernah ku dengari

Kesudahannya | Roy sendiri mengutip bola


0 Komen:

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------