}

Terbaru

Lagi Sasaran Ke Anfield? Inter Mahu Lucas

"Dalam temuramah dengan Matuidi juga, dia teruja dengan minat Juventus, tapi lebih tertarik dengan EPL kerana taktik, budaya, permainan fizikal dan suasana di stadium..."



Blaise Matuidi mungkin ke Liverpool
Sasaran baru | Cole, Llorente, Matuidi
Dia telah dikaitkan dengan Liverpool sebelum ini. Kedatangan Damien Comolli dari St Etienne, kelab pemain itu, mungkin boleh memujuk hati pemain ini ke Liverpool.
Dalam temuramah dengan Matuidi juga, dia teruja dengan minat Juventus, tapi lebih tertarik dengan EPL kerana taktik, budaya, permainan fizikal dan suasana di stadium.


West Ham bersedia jual Cole
Pemain yang tak perform di West Ham ini, dikatakan bersedia untuk dijual. Liverpool gagal mendapatkan khidmat Cole pada awal musim lalu.


Liverpool sedia belanja besar untuk Llorente
Llorente mempunyai klaus kontrak yang membenarkan pemain itu pergi dengan harga £31j. NESV dikatakan sedia melabur untuk pemain itu.


Benitez mahukan Lucas
Tewas kepada Tottenham di White Hart Lane, Rafa mahukan Lucas untuk menambah kekuatan skuad itu. Lucas dinilai berharga £5j.

2 Komen:

PhantomEnix said... Reply to comment

Lucas for $5Million? LOL~

Seizer said... Reply to comment

SAYANG nak jual lucas.. xkan nak harap poulsen kot...

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------