}

Terbaru

Jovanovic Berpaling Tadah, Mesin Scanner untuk Stevie G

Jovanovic Taknak Mewakili Serbia
Milan Jovanovic reject panggilan ke skuad Serbia, dan akan kembali hanya selepas berjaya merebut tempat di Liverpool. Keazaman si Jova ni memang dipuji dan dikagumi.


Keazaman | Ini yang kita mahu
         "Saya dah 29, saya tau saya tak okey bermain sekarang. Sebab tu saya bagitau Petrovic, saya tak mahu terlibat dengan international duty sehingga saya perform di Liverpool. Itu yang saya mau, & saya jujur mengenainya..." (Jovanovic)


Mesin Scanner untuk Stevie G
Gerrard pula akan dibedah siasat, untuk tengok seteruk mana kecederaan hamstringnya. Ianya mungkin berehat 3 hingga 4 minggu lamanya. Siapa nak gantikan Stevie?


Gemuk | Rooney yang dihalau Ferguson ke USA
Capello juga mengeluarkan alasan, Stevie G lama di padang hari itu, kerana tak ramai pemain senior, dan Gerrard diperlukan untuk membimbing. Memang nak kena si Capello nih, dah la main tak best, nak seksa Gerrard pulak, untuk West Ham tinggal Poulsen, Spearing, Meireles dan Shelvey untuk posisi tengah. Susah.




0 Komen:

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------