}

Terbaru

Gaduh Si Roy dan Rafa

"Dia baik kurangkan bercakap, fokus pada kerjanya di Liverpool, bukannya bercakap tentang tahap pemain sedia ada atau yang bakal tiba. Berikan tumpuan kerana itu lebih baik untuk kelab itu dan peminat mereka".


Kenyataan Roy
Baik | Rafa semasa kedatangan Dalglish
Baru-baru ini Roy membidas Rafael Benitez mengenai Kenny Dalglish, bahawa di bawah Rafa, Kenny Dalglish tak diberi peluang berada di Liverpool, berbeza dengan tindakannya sekarang. 
Dia juga pernah merungut dengan pemain yang ditinggalkan Rafa. 
Dalglish juga telah menafikan akan niatnya untuk menjadi pengurus Liverpool. Roy juga memuji Dalglish sebagai panduannya untuk mendapatkan pemain baru.

Bidasan Rafa
Marah | Roy, ko dah tua
Kata Rafa " Aku rasa En. Hodgson ni tak faham, dia merepek pasal benda yang dia tak tahu. Dia bertambah mengarut setiap kali perjumpaan dengan media."


Tentang Dalglish pula, Rafa menjelaskan dia bawa Dalglish ke kelab itu tapi Christian Purslow mahu Dalglish memainkan peranan lain.
Aduh, pedas | Silap komen lak


Pesannya kepada Roy, "Dia baik kurangkan bercakap, fokus pada kerjanya di Liverpool, bukannya bercakap tentang tahap pemain sedia ada atau yang bakal tiba. Berikan tumpuan kerana itu lebih baik untuk kelab itu dan peminat mereka".


Rafa juga pertahankan warisan pemainnya di Liverpool dengan mendakwa di telah meninggalkan skuad bernilai £300j dan 13 pemain skuad antarabangsa.

0 Komen:

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------