}

Terbaru

Roy Fikirkan Striker, Tak Risaukan Dalglish

"Kuyt dan Babel pula tak sesuai di bahagian itu kerana mereka merupakan wide player", dakwa Roy. Roy ternyata inginkan seorang striker, seperti mana yang peminat mahukan. Dia akan berbincang dengan Henry nanti.


Roy tak risau tentang Kenny Dalglish
Legenda | Mungkin akan ganti Roy?
Dalglish bertindak sebagai scout LFC, terlibat dengan akademi Liverpool dan juga duta kelab ini. Roy tak bimbang akan kemungkinan Dalglish untuk menjadi pengurus Liverpool pada masa depan, sebaliknya mahu dia kekal terus memberi sumbangan. Dia juga tak mahu Dalglish terlibat dalam pengurusan nanti, kerana mahu Kenny sentiasa berada di LFC untuk bantu pengurus lain pada masa depan.

Perlukan Striker Baru
Merana | Dikawal ketat jika main sebagai lone striker
Roy terdesak untuk mencari partner striker Torres. Dia mengaku LFC kurang mantap. "Kuyt dan Babel pula tak sesuai di bahagian itu kerana mereka merupakan wide player", dakwa Roy. Roy ternyata inginkan seorang striker, seperti mana yang peminat mahukan. Dia akan berbincang dengan Henry nanti. Katanya lagi, skuad itu tak boleh praktis formasi 4-4-2 kerana tak cukup pemain.
Aku : Cari winger dulu, Ngog ngan Pacheco nak buang kat mane, Jovanovic, Kuyt, Babel tu bukan striker ke?





0 Komen:

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------