}

Terbaru

Preview: Liverpool VS Blackburn Rovers





Pertandingan: Liga Perdana Inggeris (EPL)
Tempat: Anfield Road, Liverpool
Pukul: 10 pm 
Saluran: 813 Astro

Skuad Liverpool:
GK: Reina
DEF: Carragher, Skrtel, Kyrgiakos/Johnson, Konchesky
MID: Gerrard, Meireles, Poulsen/ Lucas, 
FWD: Jovanovic/ Maxi , Joe Cole, Torres

Lain-lain:Brad Jones, N'gog, Maxi/Jovanovic , Babel, Poulsen/Lucas, Johnson/Kyrgiakos , Agger/ Kelly
Diragui: Johnson, Agger
Tiada: Kuyt (injury)



Skuad Blackburn Rovers:
GK: Robinson
DEF: Salgado, Olsson, Givet, Nelsen
MID: Nzonzi, Pedersen, Jones
FWD: Kalinic/ M B Diouf, E H Diouf, Emerton

Lain-lain: Kalinic/ M B Diouf, Benjani, Chimbonda, Dunn, Doran, Bunn, Linganzi, Hoilett, Brown
Diragui: Nelsen
Tiada: Roberts (injury), Andrews (injury), Grella (injury), Samba (Suspended)

Senyum | Taktik baru?
BERITA LIVERPOOL:





Liverpool dikaikan dengan Frank Rijkaard
Dipecat | Roy pun tunggu masa
Frank Rijkaard yang baru dipecat dikaitkan dengan Liverpool. Status Riijkard masih tinggi kerana kejayannya dengan Barcelona.
Aku: Mungkin rumours

Roy pertikai rumours Liverpool dengan Rijkaard
Petikan Roy, " He must be a great manager to have been sacked by Galatasaray". Katanya lagi, masalah Liverpool bukannya dari skuad itu tapi dari sumber luar.
Aku: Sekurang-kurangnya lagi hebat dari ko!. Dia menang 4 match dan kalah 4 match pastu kene pecat!

Liverpool masih ada harapan
Roy pertahankan Liverpool dengan bangga kerana keputusan seri dengan Napoli walaupun tanpa pemain hebat.
Aku: Reina, Carragher, Konchesky tu tak hebat ke??
Aku ada | Sabar


NESV akan turun padang tengok Liverpool
2 orang lembaga baru akan turut serta bersama John W. Henry untuk menyokong Liverpool
Aku: Tengok Roy main, pastu pecat die

"Jom keluar!", Torres, Reina, Johson
Servis | Hantar la bola kat aku
Moral pemain yang rendah, terutamanya bila Liverpool di zon relegation.
Aku: Ni cam tak betul je

Carragher dan Gerrard pertahan Roy
Kecewa | Jangan putus asa
Carra dan Stevie G terpaksa meyakinkan rakan-rakan lain yang mulai ragu dengan Roy. Tapi perkara ini dinafikan Roy.
Aku: Peminat pun dah ragu-ragu, inikan pula player.

Allardyce sedia menambah parah Liverpool
Gelak | Liverpool?
Allardye akan ambil peluang form Liverpool yang teruk sekarang. Dia juga simpati dengan Roy yang dipersalahkan atas nasib Liverpool.
Aku: Habis? Nak salahkan Hicks dan Gillet?

Return of Jedi | Jangan masuk darkside sudah





0 Komen:

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------