}

Terbaru

Torres, Reina, Roy dan NESV, Kebenarannya

"Roy mahukan pemain bernilai tinggi tanpa bayar lebih bersesuaian dengan kehendak NESV. Dia juga ingin menarik perhatian pemain berkelas dunia dan ingin bersaing dengan Real Madrid dan Barcelona..."



Tiada klaus dalam kontrak Reina, Torres
Karut | Tapi LFC perlu naik untuk kekalkan mereka
Guillem Balague mendakwa mereka tiada klaus yang membenarkan keluar dari kelab untuk Januari, dan tiada niat untuk keluar.Dia juga mahu NESV jawab semua spekulasi tentang pemain itu.


Torres, Reina takkan ke mana, kitorang takkan lemahkan Reds
Lega | Henry menjawab spekulasi
Itulah tegasan John Henry, LFC takkan jual star mereka. Dia juga menafikan LFC takkan beli pemain ternama Januari. Kami mahu bina skuad yang akan sentiasa bersaing untuk trofi, tapi melalui cari bijak dan betul, kami bukanlah baru dalam bidang ini.






Plan Roy di Januari ni


Roy mahukan pemain bernilai tinggi tanpa bayar lebih bersesuaian dengan kehendak NESV. Dia juga ingin menarik perhatian pemain berkelas dunia dan ingin bersaing dengan Real Madrid dan Barcelona. "Liverpool dalam proses pemulihan, dan ia berdasarkan skuad sedia ada -Kuyt, Gerrard, Reina ,Torres, Carra, bukannya tukar semua player", ujar Roy. Semua pembelian katanye perlulah berdasarkan pengawasan untuk mendapatkan yang terbaik sesuai dengan nilai pemain itu.

0 Komen:

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------