}

Terbaru

8 Gol.. Bolasepak Memang Gila

Segmen ni memang nak tunjuk pasal bola yang takder kene mengena ngan Liverpool. Antara yang patut dapat perhatian hari ni, 8 bijik gol daripada sebuah kelab Sepanyol membelasah sebijik lagi kelab Sepanyol.


2 orang mamat kelab ni dapat hat-trick... keeper side pemenang siap boleh buat air lagi...




Saksikanlah.. kegilaan bolasepak!
Team mane ni? Tapi kalah gak korang ngan Barcelona 5-1 huhu

8 Komen:

nazirulhazwan~ said... Reply to comment

klh 5-1 tu aku rase rasuah la, buruk gile dw real main hari tu, klu pk logic akal mmg tak logik

Seizer said... Reply to comment

x mungkin rasuah.. barca men taknak bagi bola langsung kat real madrid..

lagipun real ngan barca memang seteru giler2... sejak berkurun... nak rasuah ape dah kayer maye..

kalo rasuah kiter logik la jugak

Faiz Tapit said... Reply to comment

pe jadah ngn rasuah plaknye?? kah3...
lawak tol

Takiya Genji said... Reply to comment

morinho mengamuk inter dh trn gred kot..
haha~

Seizer said... Reply to comment

maurinyo kalo ngamuk ngan levante buleh la... ngan barca... haram..

apih el nino said... Reply to comment

real madrid tetap di hati. penyokong barca semua baru start minat sejak rijkaard ambik barca. ibarat penyokong lalang. HALA MADRID!

Seizer said... Reply to comment

AK HALA... madrid... idup liverpool!

aleen aiden said... Reply to comment

ok saye xtau pape pasal bola.pengakuan eklas nih.hu3

Tinggalkan pendapat

Related Posts with Thumbnails ----------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------